Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μαριάννα Μάντεση, τυχερό το ελληνικό μόντελινγκ που την έχει!

Γειά σας, γεια σας,

Έκανα και εγώ ένα μικρό διάλειμμα σαν παιδί για διακοπές και τώρα επέστρεψα με μια υπέροχη συνέντευξη, από την ακόμα πιο υπέροχη και όμορφη Μαριάννα. Η Μαριάννα λοιπόν, ασχολείται από μικρή ηλικία με το modeling και είναι και από τα καλύτερα παιδιά που έχω γνωρίσει. Είχα την τιμή να συνεργαστώ μαζί της και ήταν από τις ομορφότερες συνεργασίες που είχα έως τώρα. Το βασικότερο όλων είναι ότι είναι φοβερή επαγγελματίας. Ας την απολαύσουμε λοιπόν!




  1.  Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθείς με το χώρο της μόδας;

    Την απόφαση να γίνω μοντέλο την πήρε ο μπαμπάς μου. Από μικρή ασχολιόμουν με το χορό, είχα φτάσει σε πολύ καλό επίπεδο και σκόπευα να το κάνω επαγγελματικά Στα 15 μου όμως, ψήλωσα απότομα και έπρεπε να σταματήσω το χορό. Αυτό με επηρέασε ψυχολογικά, αρκετά θα έλεγα, και έκλαιγα γιατί ήμουν η πιο ψηλή της τάξης και άκουγα διάφορα σχόλια γενικά για το ύψος μου. Βλέποντάς με, λοιπον, ο μπαμπάς μου και κρίνοντας ότι έχω τα προσόντα να κάνω modeling με πήγε στη σχολή της Cristi. Αυτή η απόφαση του μπαμπά μου, θα έλεγε κανείς ότι ήταν και η πιο σωστή. Έτσι ξεκίνησα την καριέρα μου στο modeling.




  2. Τι σε γοητεύει περισσότερο στο χώρο αυτό; Ποιες δυσκολίες συναντά ένα νέο μοντέλο;

    Αυτό που με γοήτευσε αρκετά ήταν οι πασαρέλες και οι φωτογραφήσεις που έπρεπε να κάνω γιατί ήταν κάτι που ήθελα από μικρή να το ζήσω. Επίσης με γοήτευσε το γεγονός ότι από τόσο μικρή ηλικία μπορούσα να κάνω κάτι που μου αρέσει πολύ και να βγάζω τα δικά μου χρήματα από αυτό. Ένα νέο μοντέλο έχει πολλούς κινδύνους στο χώρο, διότι όπως όλοι ξέρουμε ο χώρος του modeling είναι όπως της τηλεόρασης, του θεάτρου κοκ. Θέλει γερό στομάχι, θέλει μεγάλη προσοχή, να έχει τα μάτια του/της δεκατέσσερα γιατί δε θέλουν όλοι γύρω μας να μας βοηθήσουν. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να βρει κάποιος/κάποια που θέλει να ασχοληθεί με το χώρο, είναι ένα καλό πρακτορείο να τον/την μανατζάρει και όλα τα υπόλοιπα θα τα μάθει με την εμπειρία.




  3. Μίλησε μου για την πορεία σου μέχρι τώρα στο χώρο της μόδας.

    Η πορεία μου στο χώρο της μόδας θα έλεγα πως έχει ανοδική πορεία. Ξεκίνησα στα 17 μου από το πρακτορείο της Cristi, απ' όπου έμαθα πάρα πολλά πράγματα, όπως είναι η επαγγελματική συμπεριφορά, το πως να ποζάρω στην κάμερα, πως να περπατάω στις πασαρέλες κλπ. Ύστερα στα 18 μου μπήκα στο Greece's Next Top Model, όπου η εμπειρία αυτή ήταν για μένα το μεγαλύτερο σχολείο, άλλαξε κατά πολύ ο τρόπος σκέψης μου, θεωρώ πως ωρίμασα μέσω αυτού και παρόλο που δε θα ξαναπήγαινα σε ένα τέτοιο reality, σίγουρα δε το έχω μετανιώσει. Μετά το GNTM, η πορεία μου ανεβαίνει ολοένα και περισσότερα. Φυσικά το κυνηγάω και εγώ η ίδια πολύ.




  4. Πες μερικά λόγια για τη συμμετοχή σου στο GNTM.

    Το GNTM ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία, ένα πολυ μεγάλο μάθημα και με βοήθησε αρκετά ώστε να αλλάξω τον τρόπο σκέψης μου.  Με βοήθησε επίσης στη δουλεία μου όσον αφορά την αναγνωρισιμότητα και μου έδωσε πολλά εφόδια για να συνεχίσω και να εξελιχθώ σε αυτό το επάγγελμα.




  5. Ποιους θεωρείς πρότυπα στο χώρο της μόδας;

    Πρότυπα στο χώρο της μόδας είναι οι μεγάλοι σχεδιαστές του εξωτερικού, είναι τα μοντέλα που έχουν κάνει μεγάλη καριέρα στο εξωτερικό και γενικότερα όσοι μας επηρεάζουν θετικά και μας ωθούν να πάμε ακόμα πιο ψηλά σκεπτόμενοι ότι κάποια μέρα θα πετύχουμε και εμείς όλα όσα έχουν πετύχει και εκείνοι.




  6. Δίνονται ευκαιρίες στα νέα μοντέλα;

    Εννοείται πως δίνονται ευκαιρίες στα νέα μοντέλα, αρκεί να επιλέξουν το κατάλληλο πρακτορείο. Αυτό θα τους βοηθήσει να κάνουν πολλές και σωστές δουλειές.



  7. Σκέφτεσαι να φύγεις στο εξωτερικό για να κάνεις καριέρα;

    Έχω ήδη υπογράψει με ένα πρακτορείο στο Μιλάνο και είμαι πολύ χαρούμενη! Ανυπομονώ να πάω!




  8. Έχεις κάνει κάποιες σπουδές πάνω στη μόδα;

    Δεν έχω σπουδάσει κάτι πάνω στη μόδα αλλά θα ήταν κάτι που θα ήθελα να κάνω αργότερα.




  9. Είχες κάποιο άλλο προσανατολισμό πριν αποφασίσεις να γίνεις μοντέλο;

    Πρινα αποφασίσω να γίνω μοντέλο χόρευα για 12 χρόνια και το πήγαινα επαγγελματικά. Είχα δώσει εξετάσεις και είχα περάσει στην κρατική σχολή χορού η οποία είναι από τις καλύτερες σχολές στην Ελλάδα. Στα 15 μου όμως, ψήλωσα απότομα και αυτό στάθηκε εμπόδιο στο όνειρο μου.




  10. Τι σου αρέσει να κάνεις στον ελεύθερο σου χρόνο;

    Στον ελεύθερό μου χρόνο, μου αρέσει να ακούω μουσική και να βγαίνω με τους φίλους/φίλες μου.




  11. Τι προϋποθέσεις έχει αυτό το επάγγελμα; Τι πρέπει να διαθέτει κάποιος ή κάποια που θέλει να γίνει μοντέλο;

    Για να γίνεις μοντέλο πρέπει να έχεις ένα όμορφο ή ιδιαίτερο πρόσωπο, να έχεις ύψοε 1,75 και πάνω εάν θέλεις να κάνεις πασαρέλες και αναλογίες μοντέλου. Βέβαια, στην εποχή μας δεν είναι απαραίτητο να έχεις μικρές αναλογίες καθώς υπάρχον και άλλες κατηγορίες μοντέλων όπως τα plus size και petite.




  12. Έχεις να δώσεις μια συμβουλή γι' αυτούς που θέλουν να τολμήσουν στο χώρο της μόδας;

    Μια συμβουλή σε αυτούς που θέλουν να τολμήσουν στο χώρο της μόδας είναι να έχουν αυτοπεποίθηση και παράλληλα να πατάνε τα πόδια τους στη γη. Ειδικά το δεύτερο είναι το πιο σημαντικό.




  13. Κάνεις κάποια συγκεκριμένη διατροφή, γυμνάζεσαι;

    Δε κάνω κάποια συγκεκριμένη διατροφή, ούτε γυμνάζομαι συχνά, δυστυχώς ή ευτυχώς, έτσι είναι το σκαρί μου και ο μεταβολισμός μου, που μέχρι στιγμής με έχει εντυπωσιάσει. Τρώω πραγματικά τα πάντα με μέτρο βέβαια. Δε κάνω συχνά υπερβολές. Όσον αφορά τη γυμναστική δεν είναι και το αγαπημένο μου, ίσως το μόνο που με ευχαριστεί να κάνω είναι το περπάτημα. Συνήθως παίρνω τη μαμά μου ή την κολλητή μου και περπατάμε για τουλάχιστον ένα 2ωρο.




  14. Εκτός από ηθοποιούς έχουμε δει και μοντέλα σε διαφημίσεις. Θα ήθελες να ασχοληθείς με αυτό το κομμάτι;

    Θα ήθελα να ασχοληθώ με τις διαφημίσεις αλλά ακόμα δε μου έχει δωθεί η ευκαιρία.




  15. Μίλησε μου για τα νέα σου επαγγελματικά σχέδια!

    Τα νέα μου επαγγελματικά σχέδια είναι να φύγω στο εξωτερικό. Περιμένω πως και πως να πάω στο Μιλάνο και μετά και σε άλλες χώρες όπως Γαλλία, Τουρκία, Ισπανία και γιατί όχι και Αμερική.

    Λοιπόν ήταν η Μαριάννα , όπως σας υποσχέθηκα! Υπέροχη και προσγειωμένη να διδάσκει σε όλους μας ήθος και να δίνει συμβουλές σε όλους εσάς που θέλουν να ασχοληθούν με το modeling. Εγώ εδώ θέλω να της ευχηθώ τα καλύτερα στο νέο της ξεκίνημα. Της εύχομαι σύντομα και στην Αμερική, να πραγματοποιήσει το ονειρό της!

    Facebook: Μαριάννα Μσ
    Instagram: marianna_mantesi



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σοφία Ράπτη: Το καινούριο αστέρι του Interior Design!

 Καλησπέρα καλησπέρα, Σας έταξα συνέντευξη και σας την έχω ήδη έτοιμη. Ξέρετε, η περίοδος που διανύουμε ίσως είναι απ' τις πιο δύσκολες περιόδους για την ανθρωπότητα και πόσο μάλλον για νέους ανθρώπους που τώρα κάνουν δειλά δειλά τα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα. Εμείς οφείλουμε, ο καθένας με όποιον τρόπο μπορεί, να βοηθήσουμε αυτούς τους νέους που έχουν την όρεξη και το μεράκι να δημιουργήσουν αλλά οι συνθήκες δε τους το επιτρέπουν. Σήμερα είχα την τιμή να πάρω συνέντευξη από μια πολύ καλή φίλη, μια νέα κοπέλα με υπέροχες δημιουργίες στο χώρο του Interior Design -και όχι μόνο-, γιατί δε ξέρω εάν σας το ανέφερα αλλά φτιάχνει και υπέροχα σκουλαρίκια, τα οποία τα θέλω όλα! Εντάξει, καλά, θα αφήσω και για εσάς. Τόση ώρα μιλάω για τη Σοφία Ράπτη , έξυπνη, δημιουργική και κούκλα, η οποία ήρθε εδώ να μας λύσει απορίες και να δώσει συμβουλές σε νέους που θα ήθελαν να ακολουθήσουν την καριέρα της, την εσωτερική διακόσμηση. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.   Σοφία, πες μας πρώτα απ' όλα γιατί ε

Αναΐς Μαυραντζά, το μοντέλο του Πρωινού στον ANT1 μιλά για τα σχέδια της στο Fashology!

 Καλησπέρα και πάλι, Σήμερα έρχομαι ξανά με μια συνέντευξη από ένα γλυκύτατο πλάσμα που είχα την τιμή να γνωρίσω στην ΑΚΤΟ , μέσα από μια επίδειξη μόδας που διοργανώσαμε. Η Αναΐς, ένα κορίτσι μόλις 22 χρονών και έχει καταφέρει πολλά και όμορφα πράγματα στην μέχρι τώρα καριέρα της και πολλά ακόμη που έρχονται. Είναι πανέμορφη, έξυπνη και ταλαντούχα σε ό,τι καταπιάνεται μέχρι τώρα! Ας δούμε, λοιπόν, τι έχει να μας πει! 1. Αναΐς πες μας λίγα λόγια για εσένα. Είμαι 22 ετών, σπουδάζω Φιλοσοφία στο ΕΚΠΑ, έχω αποφοιτήσει από το Cristi Models, έχω σπουδάσει τηλεπαρουσίαση στο Αnt1 Media Lab και μακιγιάζ στο ΙΕΚ ΔΈΛΤΑ. 2. Τι είναι αυτό που σε τράβηξε να ασχοληθείς με το μόντελινγκ; Μόντελινκ κάνω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Από τα 3 μου χρόνια παρακολουθούσα πασαρέλες και πατώντας στις μύτες των ποδιών μου αλλά και   με τα τακούνια της μαμάς μου έκανα εξάσκηση στο σπίτι, βλέποντας πασαρέλες της Victoria's Secret! Μεγαλώνοντας ήθελα να ασχοληθώ περισσότερο και να εξελίξω

Nails trends 2021!

Παρασκευή σήμερα! Κανονικά δεν είναι μέρα για άρθρο αλλά έχω ένα άρθρο έκπληξη και αφορά τα νύχια. Αφού ψάξαμε όλα τα  stylish girls του instagram αλλά και τις πασαρέλες, καταλήξαμε στα βασικά trends αυτού του χειμώνα! Πάμε να δούμε ποια είναι αυτά! A Classic French Tip Icy White Milky Nudes With Minimalist Nail Art Texture Mix and match nail art Dark Chocolate Tonal Frosty Shimmers High gloss Muted, Creamy Shades Teal Soft glitter ombre Last but not least, Christmas nails 2021 Για να ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά! Σας φιλώ! Καλό Σαββατοκύριακο!