Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναΐς Μαυραντζά, το μοντέλο του Πρωινού στον ANT1 μιλά για τα σχέδια της στο Fashology!

 Καλησπέρα και πάλι,


Σήμερα έρχομαι ξανά με μια συνέντευξη από ένα γλυκύτατο πλάσμα που είχα την τιμή να γνωρίσω στην ΑΚΤΟ, μέσα από μια επίδειξη μόδας που διοργανώσαμε. Η Αναΐς, ένα κορίτσι μόλις 22 χρονών και έχει καταφέρει πολλά και όμορφα πράγματα στην μέχρι τώρα καριέρα της και πολλά ακόμη που έρχονται. Είναι πανέμορφη, έξυπνη και ταλαντούχα σε ό,τι καταπιάνεται μέχρι τώρα! Ας δούμε, λοιπόν, τι έχει να μας πει!


1. Αναΐς πες μας λίγα λόγια για εσένα.

Είμαι 22 ετών, σπουδάζω Φιλοσοφία στο ΕΚΠΑ, έχω αποφοιτήσει από το Cristi Models, έχω σπουδάσει τηλεπαρουσίαση στο Αnt1 Media Lab και μακιγιάζ στο ΙΕΚ ΔΈΛΤΑ.




2. Τι είναι αυτό που σε τράβηξε να ασχοληθείς με το μόντελινγκ;

Μόντελινκ κάνω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Από τα 3 μου χρόνια παρακολουθούσα πασαρέλες και πατώντας στις μύτες των ποδιών μου αλλά και  με τα τακούνια της μαμάς μου έκανα εξάσκηση στο σπίτι, βλέποντας πασαρέλες της Victoria's Secret! Μεγαλώνοντας ήθελα να ασχοληθώ περισσότερο και να εξελίξω τον εαυτό μου! Έτσι, πήγα στην ακαδημία της κα Κρίστυ, που έμαθα πάρα πολλά πράγματα και την ευχαριστώ πολύ για αυτό!




3. Για τον χώρο του μόντελινκ ακούγονται πολλά! Ισχύουν;

Η αλήθεια είναι πως τα μοντέλα δέχονται καθημερινά κριτική τόσο για την εμφάνιση όσο και για τη συμπεριφορά τους και συνεπώς ο χώρος αυτός έχει στιγματιστεί. Θεωρώ, πως υπάρχουν αξιόλογοι άνθρωποι που κάνουν το καλύτερο δυνατό για να ξεχωρίσουν. Πρέπει να αποκτήσεις την ικανότητα να μπορείς να ελίσσεσαι σε αυτό τον χώρο.




4. Θα πήγαινες ποτέ σε ένα reality μόδας; Αν ναι, σε ποιό;

Θα ήταν μια πρόκληση για μένα να πάω στο GNTM, μου αρέσει πολύ το set up του, να δοκιμαστώ σε διαφορετικά concept και ίσως κάποια στιγμή να το κάνω, who knows!?




5. Ποια μοντέλα θαυμάζεις (έλληνες και μη);

Θαυμάζω πολύ την Νόνη Δούνια, που ήταν και δασκάλα μου στο Cristi Models, την Βίκυ Καγιά, την Gisele, την Bella Hadid και την Georgia Fowler.




6. Τι δουλειές έχεις κάνει πάνω στην μόδα;

Η πρώτη μου επίδειξη ήταν στο Fashion Show της Κρίστυ Κρανά, όπου φορούσα δημιουργία MILTOS HAUTE COUTURE. Εχω περπατήσει σε fashion shows της ΑΚΤΟ, έκανα την πρώτη μου επίδειξη στην AXDW το 2017 για την σχεδιάστρια Μαίρη Πιέτρη από την ΑΚΤΟ. Έπειτα το 2018 για την Όλγα Καραβερβέρη και το Fashion Workshop της Βίκυ Καγιά, το 2019 για την AVIOTI Fashion. ΕΠΊΣΗΣ, έχω περπατήσει στο Haute Grecians το 2018 για τη σχεδιάστρια LOUKIA και από το 2018 είμαι μοντέλο στο Πρωινό του ΑNT1 με τη Φαίη Σκορδά.




7.Σκέφτεσαι το εξωτερικό ως ένα μελλοντικό σενάριο για καριέρα;

Φυσικά! Θα ήθελα πάρα πολύ να κυνηγήσω τα όνειρά μου στην Ιταλία! Ωστόσο θα ήθελα να πάω και στο Λος Άντζελες.




8.Δώσε μια συμβουλή σε ανθρώπους που κάνουν  τώρα τα πρώτα τους βήματα στο modeling!

Να είναι πάνω απ’ όλα ο εαυτός τους, να απολαμβάνουν αυτό που κάνουν! Να είναι ευγενικοί και να έχουν επιμονή στους στόχους τους.




9. Τι κάνεις στον ελεύθερο σου χρόνο;

Για να αποφορτιστώ, ακούω μουσική, λατρεύω τον The Weeknd, πηγαίνω βόλτες με τις φίλες μου, δοκιμάζω νέα πράγματα στο μακιγιάζ και χορεύω!




10. Τέλος, θέλω να μου πεις τα μελλοντικά σου σχέδια.

Λατρεύω το χώρο της τηλεόρασης, με εξιτάρει και θα ήθελα να είμαι σε κάποια εκπομπή, αν μου δοθεί η ευκαιρία ! Αργότερα θα ήθελα να ασχοληθώ και με την πολιτική.




Υπέροχο το κορίτσι μας, του ευχόμαστε τα καλύτερα!

Facebook: Anais Mavrantza
Instagram: anais__mav

Καλή συνέχεια σε όλους! Stay tuned για το επόμενο άρθρο μας!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σοφία Ράπτη: Το καινούριο αστέρι του Interior Design!

 Καλησπέρα καλησπέρα, Σας έταξα συνέντευξη και σας την έχω ήδη έτοιμη. Ξέρετε, η περίοδος που διανύουμε ίσως είναι απ' τις πιο δύσκολες περιόδους για την ανθρωπότητα και πόσο μάλλον για νέους ανθρώπους που τώρα κάνουν δειλά δειλά τα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα. Εμείς οφείλουμε, ο καθένας με όποιον τρόπο μπορεί, να βοηθήσουμε αυτούς τους νέους που έχουν την όρεξη και το μεράκι να δημιουργήσουν αλλά οι συνθήκες δε τους το επιτρέπουν. Σήμερα είχα την τιμή να πάρω συνέντευξη από μια πολύ καλή φίλη, μια νέα κοπέλα με υπέροχες δημιουργίες στο χώρο του Interior Design -και όχι μόνο-, γιατί δε ξέρω εάν σας το ανέφερα αλλά φτιάχνει και υπέροχα σκουλαρίκια, τα οποία τα θέλω όλα! Εντάξει, καλά, θα αφήσω και για εσάς. Τόση ώρα μιλάω για τη Σοφία Ράπτη , έξυπνη, δημιουργική και κούκλα, η οποία ήρθε εδώ να μας λύσει απορίες και να δώσει συμβουλές σε νέους που θα ήθελαν να ακολουθήσουν την καριέρα της, την εσωτερική διακόσμηση. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.   Σοφία, πες μας πρώτα απ' όλα γιατί ε

Nails trends 2021!

Παρασκευή σήμερα! Κανονικά δεν είναι μέρα για άρθρο αλλά έχω ένα άρθρο έκπληξη και αφορά τα νύχια. Αφού ψάξαμε όλα τα  stylish girls του instagram αλλά και τις πασαρέλες, καταλήξαμε στα βασικά trends αυτού του χειμώνα! Πάμε να δούμε ποια είναι αυτά! A Classic French Tip Icy White Milky Nudes With Minimalist Nail Art Texture Mix and match nail art Dark Chocolate Tonal Frosty Shimmers High gloss Muted, Creamy Shades Teal Soft glitter ombre Last but not least, Christmas nails 2021 Για να ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά! Σας φιλώ! Καλό Σαββατοκύριακο!